Foto z filmu Prežiť

Réžia: Frédéric Jardin
Scenár: Alexandre Coquelle, Mathieu Oullion
Kamera: Pierre Aïm
Hudba: Nicolas Errèra
Hrajú: Andreas Pietschmann, Émilie Dequenne, Lisa Delamar, Lucas Ebel

Keď sa konšpirácie o inverzii magnetických pólov Zeme stanú realitou, chaos a panika pohltia každý kúsok planéty. Uprostred tejto apokalypsy sa ocitá rodina, ktorej sa prázdninová plavba v Karibiku mení na eskalujúci boj o prežitie. Bez spojenia so svetom musia čeliť neľútostným živlom na súši, kde predtým bolo neprebádané more. More sa však vráti a šanca na záchranu sa zmenšuje každou minútou.

Žáner: akčný/triler/katastrofický
Dĺžka: 90 min.
Jazyková verzia: francúzsky so slovenskými titulkami
Odporúčaná prístupnosť: nevhodné pre maloletých do 12 rokov
Distribútor: Foxx Media Group
Premiéra: 18. 7. 2024

Autor:

Foxx Media Group

Verzia pre tlač
Zdieľať:

Najnovšie články

Vlastimil Herold

Vlastimil Herold

Prvým zo zakladateľov bol osamelý nadšenec Viktor Kubal so svojimi animátorskými pokusmi a prvým, vtedy ešte neozvučeným, krátkym slovenským animovaným filmom Studňa lásky (1944). Druhým bol Bohdan Slavík, zakladateľ Oddelenia triku a grafu (1951) na pôde Štúdia populárno-vedeckého filmu. Práve tam vyrástla generácia animátorov, ktorých pre animovaný film nadchol prvý profesionálny animátor Vlastimil Herold. Prvý film štátneho štúdia Pingvin (1964) nakrútil ďalší zo štvorice, Ivan Popovič, spolu s bratom Vladimírom. Vlastimil Herold sa narodil v roku 1924 v Nižnom Hrabovci v českej rodine. Po vzniku Slovenského štátu však museli Slovensko opustiť. Po presídlení do Čiech študoval na vojenskom gymnáziu a neskôr na strojníckej priemyslovke. Počas vojny navštevoval aj večerné kurzy kreslenia u maliara Vojtěcha Tittelbacha, čo zásadne ovplyvnilo jeho budúcu kariéru. Na Slovensko sa vrátil v 50. rokoch do Oddelenia triku a grafu. Spolu s manželkou, grafičkou Libušou Černou, prišiel ako „hotový animátor“ z populárneho českého animačného štúdia Bratři v triku. V rokoch 1955 – 1956 v Oddelení triku a grafu napísal a režíroval štyri reklamy, ktoré predstavujú prechod medzi „úžitkovou“ animáciou trikárov a svojbytným naratívnym filmom. Vedenie slovenského filmového podniku však animovaným filmom neprialo, keďže mohli vznikať len nad rámec trikárskej pracovnej agendy, teda vo voľnom čase trikárov. Herolda a Černú to vyčerpávalo...
Zobraziť všetky články