Foto z filmu MaXXXine

MaXXXine
MaXXXine
USA, 2024, 103 min.,  MN 18
triler/horor

Réžia: Ti West
Scenár: Ti West
Kamera: Eliot Rockett
Hudba: Tyler Bates
Hrajú: Mia Goth, Elizabeth Debicki, Lily Collins, Michelle Monaghan, Bobby Cannavale, Kevin Bacon, Giancarlo Esposito

Ako každé iné dievča v Hollywoode, aj Maxine sa túži stať hereckou hviezdou. Je uznávaná a oceňovaná, ale bohužiaľ len medzi fanúšikmi porna. To však Maxine nestačí. Nesporná dávka talentu a ostré lakte jej pomôžu získať hlavnú úlohu v horore ambicióznej režisérky Elizabeth Bender. Maxine je pripravená chytiť sa tejto príležitosti oboma rukami, lenže do cesty sa jej postaví obávaný sériový vrah.

Žáner: triler/horor
Dĺžka: 103 min.
Jazyková verzia: anglicky s českými titulkami
Odporúčaná prístupnosť: nevhodné pre maloletých do 18 rokov
Obsahové deskriptory: násilie, strach, sex
Distribútor: CinemArt SK
Premiéra: 18. 7. 2024

FOTO: CinemArt SK

Verzia pre tlač
Zdieľať:

Najnovšie články

Vlastimil Herold

Vlastimil Herold

Prvým zo zakladateľov bol osamelý nadšenec Viktor Kubal so svojimi animátorskými pokusmi a prvým, vtedy ešte neozvučeným, krátkym slovenským animovaným filmom Studňa lásky (1944). Druhým bol Bohdan Slavík, zakladateľ Oddelenia triku a grafu (1951) na pôde Štúdia populárno-vedeckého filmu. Práve tam vyrástla generácia animátorov, ktorých pre animovaný film nadchol prvý profesionálny animátor Vlastimil Herold. Prvý film štátneho štúdia Pingvin (1964) nakrútil ďalší zo štvorice, Ivan Popovič, spolu s bratom Vladimírom. Vlastimil Herold sa narodil v roku 1924 v Nižnom Hrabovci v českej rodine. Po vzniku Slovenského štátu však museli Slovensko opustiť. Po presídlení do Čiech študoval na vojenskom gymnáziu a neskôr na strojníckej priemyslovke. Počas vojny navštevoval aj večerné kurzy kreslenia u maliara Vojtěcha Tittelbacha, čo zásadne ovplyvnilo jeho budúcu kariéru. Na Slovensko sa vrátil v 50. rokoch do Oddelenia triku a grafu. Spolu s manželkou, grafičkou Libušou Černou, prišiel ako „hotový animátor“ z populárneho českého animačného štúdia Bratři v triku. V rokoch 1955 – 1956 v Oddelení triku a grafu napísal a režíroval štyri reklamy, ktoré predstavujú prechod medzi „úžitkovou“ animáciou trikárov a svojbytným naratívnym filmom. Vedenie slovenského filmového podniku však animovaným filmom neprialo, keďže mohli vznikať len nad rámec trikárskej pracovnej agendy, teda vo voľnom čase trikárov. Herolda a Černú to vyčerpávalo...
Zobraziť všetky články